gravatar

Aku bukan seorang blogger

Serius, blog ni pun baru semalam aku wat bebetul, yang sebelum-sebelum tu aku saje-saje jer wat blog ni tempat lepas perasaan..haha dan aku tak pernah langsung pun berblogging sebelum ni, sebab aku tak reti+malas sket nak mnulis. Just for experimenting, aku rajin sket. Mengharapkan support berterusan dari korang, mungkin aku akan konsisten. Walaupun baru 2 hari, traffik yang masuk:


Mungkin tak sebanyak blog korang, tapi rasenya untuk  2 hari pertama, dah cukup banyak dah ni. Maybe nanti aku boleh bagi tips macam mane nak dapat traffic bagi yang perlu, tapi untuk masa ni, aku nak tunggu keputusan voting korang.

Tak perlu rasanya aku nak tunjuk berapa banyak aku earn, ske ati korang la nak caya atau tak.. haha Just for some hint: Earn dalam USD, tak perlu blog, tak perlu risau pasal trafik, tak perlu modal. Too good to be truth? Hehe tapi benda ni bukan la tido jer dapat duit,  de la kne kerja sket. :)

Haa, lagi satu, korang boleh la kalo nak komen psal sistem iklan yang aku pkai kat blog ni.. budak baru la katakan..haha. Anyway, terima kasih kepada mereka yang sudi jadi friend, yang sudi tinggalkan komen dan yang sudi mengundi. Saya amat-amat menghargainya.

p/s: this site is suppose to be my "Facebook", tapi aku dah mnulis cam blog lak ni..haha :p

Nak aku ajar cara aku dapat duit online?

Sponsored