gravatar

Aku kembali

Akhirnya, setelah sekian lama meninggalkan blog ni, ak kini kembali..haha korang tau sebab pe? sebab ak nak test letak iklan kat blog ni dan gunakan satu sistem untuk tarik traffik. So, kalau korang senang, klik la iklan (salah ni, melanggar term, so, ak tak mintak korang klik..haha) kat blog ni, tapi ak rase, kebanyakkannya takkan klik, biasala... sape tak jeles kalo orang lain dapat earning.. hanya orang yang berhati suci murni jer tak jeles. Susah nak dapat orang macam ni, maybe you are one of those, tepuk dada tanya hati..hehe

Aku sebelum ni ada ah dapat pendapatan melalui internet, melalui cara lain la, bukan dari iklan dan jauh sekali dari sistem MLM (budak bebaru jer yg selalu terpengaruh). Andai kata blog ni mendapat sambutan, aku maybe akan berkongsi tentang perkara tu disini kalau tak, nak buat pe kongsi kat sini..eheh berapa ak dapat tiap bulan? tak perlu la kut ak nak cerita kt sini, secara generalnya, cukuplah duit tu ak pkai untuk makan, bayar hutang, broadband dan lelain.

Lastly, doakan kejayaan aku.... haha :p

Nak aku ajar cara aku dapat duit online?

Sponsored