gravatar

Hangat-hangat tahi ayam

Aku hangat2 tahi ayam ker? Biasanya begitu la, tapi berbloging ni aku blom lagi rasa nak stop. Aku tengoh work on kat satu lagi blog aku, tapi bukan dalam niche perniagaan la. So, segala progress berkaitan earning aku akan update kat sini. Wat masa ni, masih telur (ade la dalam 60sen sebanarnya) tapi aku still tengah mencari teknik/sistem terbaik untuk mengoptimasikan pendapatan melalui blog.

Keputusan voting menunjukkan ramai yang taknak aku tunjukkan cara bagaimana aku wat duit online, takper. Untuk tidak menghampakan mereka yang telah mengundi "ya" nanti aku dedahkan juga la, jenis perniagaan macam mana yang mampu aku untuk wat duit tu. Tapi tak cerita detail la.

Nanti aku akan menulis lagi bila senang, nak g makan dulu. Chow..

Nak aku ajar cara aku dapat duit online?

Sponsored