gravatar

Maaf

Teruk gak keputusan voting semasa.. Buat aku rasa cam aku de wat salah di mana-mana. Mungkin aku de tersalah kata, or maybe nampak cam berlagak ker or mungkin sebab aku guna "aku" dan bukan "saya". Entahlah, tapi kalau ade yang terasa, aku mintak maaf sangat2.. tak berniat nak buat korang terasa.

Walaupun mungkin keputusan voting "ya" tidak melepasi 95%, aku akan still kongsikan tips-tips yang berguna untuk korang. Mungkin dari SEO (blog ni aku tak tekankan sgt seo), VSEO, perkara2 berkenaan web cam hosting, domain, wordpress, Joomla dan lain-lain, insyaAllah aku leh bantu. Aku takkan kongsikan hal peribadi sangat kat sini sebab tips2 tu lebih bermanfaat buat korang.

Dan please be my friends (follow blog) kalau korang nak update tentang perkembangan blog ni. Cam korang sedia tahu, aku wat blog ni untuk experiment earning melalui blog. InsyaAllah aku akan update dari masa kesemasa. Mungkin korang pun boleh tiru cara aku dan dapatkan earn korang sendiri. Lastly, layan kemenangan Malaysia semalam :)


datang cni follow blog ni.. ini blog facebook kedua yg saya jumpa.. well done :) emm smlm gempak abes tgk bola kat uma cousin.. bagai nak roboh umah tu haha

*oh kalau sy ckp jgn mara tau tau, rasenye utk drop komen, tak perlu verification words.. leceh huhuhu

thanks for the visit. I support you for real please support back. thanks :-)

Nak aku ajar cara aku dapat duit online?

Sponsored